Aktivnosti zaposlenih

Aktivnosti zaposlenih

Dobrom organizacijom rada obezbeđuje se praćenje dešavanja u preduzeću, kontrola realizacije zadataka i planova, kao i koordinacija poslovnih aktivnosti i smanjenje troškova. Bolja koordinacija poslovnih procesa znači i više urađenog posla za manje vremena. Iz tog razloga je segment aktivnosti poželjan, kako sa stanovišta zaposlenog, tako i iz ugla nadzora / kontrole. Šefovima u preduzeću daje mogućnost da precizno prate aktivnosti svakog zaposlenog ponaosob, analiziraju troškove ljudskih resursa i bolje planiraju projekte u budućnosti. On vrši kontrolu unetih angažovanja i / ili ih odobrava ili ih vraća na ispravku zaposlenom. Ovaj deo informacionog sistema pomaže i korisniku da prati svoje obaveze! Svakom radniku je dodeljen radni kalendar i na osnovu njega može se vršiti paraćenje realizacije aktivnosti, na osnovu registrovanih aktivnosti / događaja može se izvršiti merenje utrošenog vremena po zadatku, kao i da li se radnik pridržava zadatih obaveza. Takođe, kroz ove aktivnosti definišu se i slobodni dani, godišnji odmor, bolovanje, službeni put, itd. Korisnik jednim klikom upućuje zahtev svom nadređenom i dobija odgovor.

Sastanci

Obaveštenje o sastanku je glavni alat menadžera. Kreiranjem sastanka, učesnicima sastanka najavljuje se tema, cilj, vreme i mesto gde će se održati. Ovaj segment informacionog sistema je integrisan sa kalendarom, pa kada korisnik potvrdi poziv za sastanak, on se dodaje u njegov kalendar i u datom trenutku ga obaveštava.