O nama

SET plus plus - IT KOMPANIJA

Fokus kompanije SET plus plus je na razvijanju i implementaciji poslovnih informacionih sistema za sve privredne subjekte.

Upuštamo se zajedno sa našim klijentima u rešavanju poslovnih izazova sa kojima se suočavaju na tržišnoj utakmici.

Zato zastupamo stav da najbolje ideje nisu upotrebljive ako se ne pretoče u dobru poslovnu praksu koja će pobošljati poslovanje vaše kompanije.

Detalji

Modul: Imenik Paket: Osnovni Broj Funkcionalnosti: 10+ Broj partnera koji koriste modul: 20+ Blog vesti: 2+ Primeri dobre prakse: 1+

Povežite sve tačke vašeg poslovanja kroz jedinstvenu evidenciju svih partnera

Imenik, kao proaktivni modul, omogućava preduzeću jednostavno upravljanje podacima. Njegova sposobnost povezivanja i funkcionisanje kao most između različitih segmenata poslovanja čini ga jedinstvenim mestom za integraciju i preciznu evidenciju svih obrađenih kroz IS.

Opis
Primeri dobre prakse
Tok Informacija
Funkcionalnosti
Koncept IS SIMA je da svaka unešena informacija od strane zaposlenog iz bilo kog sektora seautomatski može i mora iskoristi u svim ostalim evidencijama. Imenik ne predstavlja odstupanje i smatramo ga jednom od centralizovanih baza podataka svih partnera sa kojima preduzeće saradjuje ili ima potrebu. Pregled imenika je podeljen na dve celine gde sa leve strane možete pronaći sve kompanije i njihove relevatne podatke, dok sa desne strane se nalazi spisak svih osoba koje pamtite u sosftveru zbog specifičnih uloga - eksterni saradnici, osobe sa kojima komunicirate a rade u partnerskim firmama, hr kandidati, zaposleni, bivži zaposleni, itd. Svakog partnera iako se nalazi u jedinstvenom spisku sistem posmatra kao samostalnu celinu u kojoj se automatski preslikavaju sve relevatne infromacije iz ostalih modula sa kojima povezujete tog partnera ili ručno možete voditi razne evidencije kroz diskusije bile one javne ili privatne. Kako bi olakšali rad korisnicima u imeniku, sve infromacije koje su javno dostupne od strane državnih ustanova ili naših partnerskih firmi se mogu automatski uvesti putem jednom klika u sistemu za traženu informaciju koja je dostupna. Time se garantuje ažurnost podatak, povećava efikasnost svih učesnika i smanjuju troškovi usled netačnih informacija, kao i trošenja resusra firmi radi ručnog ažuriranja odlaskom na razne portale i evidencije. “ Preko 15+ šifarnika koje čuvamo i ažuriramo u lokalu svakodnevno i 10+ početnih informacija koje u realnom vremenu preuzimamo od naših partnerih firmi.” Pored globlane pretrage gde unosom nekog pojma sistem pretražuje po svim kriterijumima i predefinisanim stavkama svakog partnera koji se može za njega pamtiti, postoji i pametna pretraga po jednom jednom kriterijumu. Sistem svakog partnera ili osobu putem predefinisanih listi automatski smešta u određene kategorije (dobavljači, kupci, zaposleni, itd.), a svakom korisniku je ostavljena sloboda da kreira sopstvene liste koje mogu biti javne ili privatne. Pored osnovih informacija, dodatnih informacija o partneru u zavisnosti od pristupa modulima korisnik može videti i razne opcije, odnosno infromacije iz drugi modula. Neke od najznačajnijih

Za Firme

Komentari (diskusije privatne i javne) Fajlovi (svi ulazni i izlazni dokumenti koji se odnose na partnersku firmu) Magacin - magacinsko poslovanje sa partnerskom firmom Javni linkovi - evidencija slanja dokumenata iz softvera direktno na mail ili kreiranjem javnog linka ka partnerskoj firmi Sastanci - evidencija svih sastanaka koji su bili interno i eksterno organizovani vezano za partnersku firmu Finansije - svo finansijsko poslovanje sa partnerskom firmom, bila ona dobavljač, kupac ili oba

Za Osobe

Komentari (diskusije privatne i javne) Fajlovi (svi ulazni i izlazni dokumenti koji se odnose na partnersku firmu) Magacin - magacinsko poslovanje sa partnerskom firmom Javni linkovi - evidencija slanja dokumenata iz softvera direktno na mail ili kreiranjem javnog linka ka partnerskoj firmi Sastanci - evidencija svih sastanaka koji su bili interno i eksterno organizovani vezano za partnersku firmu Finansije - svo finansijsko poslovanje sa partnerskom firmom, bila ona dobavljač, kupac ili oba Radni odnos - sve informacije o radnom odnosu ukoliko je osoba zaposlena u firmi, ili bila zaposlena Zaduženje osnovnih sredstava - Evidencija zaduženja i razduženja osnovnih sredstava Elektronski potpisi - Evidencija isticanja elek. potpisa za svaku osobu
Praksa #1
Praksa #2
Praksa #3
Praksa #4
Na pravom mestu, efikasna komunikacija po raznim diskusija, kao i lakoća filtriranja!

Svaka kreirana informacija, se tretira kao poseban model, koji u podopciji “Komentara” ima opštu automatski kreiranu diskusiju koja je vidljiva svakom korisniku koji ima pristup modulu Imenik.

Takođe je moguće kreirati više zasebnih diksusija, sa proizvoljnim brojem učesnika gde se može voditi diksusija po zasebnim temama.

Te zasebne diskusije mogu biti Javne - vidljive su svim korisnicima iako ne učestvuju u njima Privatne - samo osobe koje su učesnici u njima vide tu diskusiju Zatvorene - diskusije koje se inicijlano ne prikazuju, jer se sama diskusija oko te teme završila

Mogućnost filtriranja kreiranih diskusija po raznim kriterijuma - aktivne, zatvorene, privatne, sa ne pročitanim komentarima omogućavaju i štede vreme pronalaska prave informacije.

"Otkrijte efikasnost komunikacije na pravom mestu!"

"U našem Imeniku, svaka informacija je tretirana kao poseban model, a diskusija je integrisana kao ključna podopcija. Ona pruža korisnicima mogućnost da kreiraju pored opšte automatski generisane diskusije neograničeni broj posebnih, što olakšava razmenu mišljenja različitih učesnika i povećava efektivnost.

Korisnici imaju slobodu da kreiraju zasebne diskusije sa proizvoljnim brojem učesnika, gde im softver daje mogućnost za fokusiranje na specifične problematike na istoj infromaciji.

Javne diskusije su otvorene za sve, dok privatne vide samo učesnici u njoj. Takođe, zatvorene diskusije postaju nevidljive u početnom prikazu, čime se očuva preglednost sistema.

Naša funkcija filtriranja omogućava korisnicima da brzo pronađu prave informacije. Bilo da su diskusije aktivne, zatvorene, privatne ili sa nepročitanim komentarima, filtriranje čini proces jednostavnim i lakim za upotrebu.

Iskusite novi nivo efikasne komunikacije kroz sam softver!

Rezultati primene

Primenom SIMA komunikacionog rešenja ostvaruju se poboljšanja u pronalaženju rešenja kao i samoj produktivnosti zaposlenih i bržoj obradi aktivnosti.
0%
POVEĆANJE PRONALAŽENJE REŠENJA
0%
SMANJENJE ALTERNATIVNIH REŠENJA
0%
POVEĆANJE EFIKASNOSTI ZAPOSLENIH

USKORO

USKORO

USKORO

Tok #1
Tok #2
Tok #3
Tok #4

USKORO

USKORO

USKORO

Spisak firmi
Spisak osoba
Lista partnera
Šifrarnici
Pretrage
Sistemske liste
Pregled opcija firme
Pregled opcija osobe

IS SIMA ide korak dalje. On objedinjuje e-poštu, imenik i fajlove. Nije potrebno posebno kreirati kontakt listu, već su dostupni svi podaci iz imenika sistema. Manipulisanje prilozima e-pošte je vrlo jednostavno, mogu se dodati u sistem, arhivirati, priložiti nekom dokumentu, odrediti njihova vidljivost može biti dodeljena posebnoj grupi, ili celom timu.

USKORO

USKORO

USKORO

USKORO

USKORO

USKORO

USKORO